|
Дата розміщення: 28.11.2019
XI Звіт керівництва (звіт про управління)
Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента |
Зберегти позитивнi тенденцiї в роботi, забезпечити рентабельнiсть та прибутковiсть діяльності за рахунок: ефективного використання власного та орендованого майна, зниження витрат, зменшення кредиторської та дебіторської заборгованості, залучення інвестиції. найближчі плани на 3-5 років. |
Інформація про розвиток емітента |
Опис діяльності підприємства: Рибогосподарська діяльність та супутні послуги, здавання в оренду власного майна. Результати діяльності: Станом на 31.12.2018 р. Товариство збиткове. Екологічні аспекти: Товариство дотримується встановдлених чинних законодавством норм екологічної безпеки, запобігання і ліквідації негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне середовище, збереження природних ресурсів. Соціальні аспекти та кадрова політика: Товариство декларує врахування при прийнятті управлінських рішень ініціативу, створення необхідних передумов для участі працівників у керівництві виробництвом з метою продуктивності праці та поліпшення якісних показників виробництва. Кадрова політика ведеться згідно чинного законодавства. Дослідження та інновації:Дослідження та інновації не проводяться тимчасово через збитковість. |
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це
впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента
|
Товариство, протягом звітного періоду не укладало деривативів та не вчиняло правочинів щодо похідних цінних паперів. |
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі
політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції
хеджування
|
Товариство, протягом звітного періоду не укладало деривативів та не вчиняло правочинів щодо похідних цінних паперів. |
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або
ризику грошових потоків
|
Товариство, протягом звітного періоду не укладало деривативів та не вчиняло правочинів щодо похідних цінних паперів. |
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент |
У товаристві відсутній власний Кодекс корпоративного управління. |
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс
корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати
|
Товариство керується Статутом та чинним законодавством України. А також, "Принципами корпоративного управління", які було ухвалено Рішенням НКЦПФР № 955 від 22.07.2014р. |
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені
законодавством вимоги
|
Практика корпоративного управління понад визначені законодавством вимоги не застосовувалась. |
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах
другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного
управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не
застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому
пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій
|
Відхилень від норм встановлених Статутом та чинним законодавством України протягом звітного періоду не було. |
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента |
Додаткова інформація про Наглядову раду: Інформація про діяльність наглядової ради має містити відомості про процедури, що застосовуються при прийнятті нею рішень, включаючи зазначення того, як діяльність наглядової ради зумовила зміни у фінансово-господарській діяльності товариства:Процедурно діяльність ради обумовлена необхідністю проведення засідань для вирішення питань, які відносятся до компетенції Наглядової ради. Оцінка роботи Наглядової ради, а саме: - складу, структури та діяльності як колегіального органу: склад наповнено в повному обсязі. Наглядова рада спроможна приймати рішення в межах своєї компетенції. - компетентності та ефективності кожного члена ради, включаючи інформацію про його діяльність як посадової особи інших юридичних осіб або іншу діяльність (оплачувану і безоплатну): Компетентність та ефективність підкреслюється спроможністю приймати участь та приймати рішення органом вцілому. - виконання наглядовою радою поставлених цілей: Протягом звітного періоду всі цілі було досягнуто необхідні рішення було ухвалено. Додаткова інформація про Виконавчий орган: - Інформація про проведені засідання і порядок прийняття рішення та загальний опис прийнятих на них рішень: За звітний рік, товариством проведено 12 засідань Правління, на яких розглядались питання поточної фінансово- господарської діяльності Товариства Всі рішення спрямовані для підтримки інтересів Товариства. - Результати роботи виконавчого органу:Задовільні - Аналіз діяльності виконавчого органу, включаючи зазначення того, як діяльність виконавчого органу зумовила зміни у фінансово-господарській діяльності товариства:Завдяки діяльності виконавчого органу товариство продовжує свою діяльність. Оцінка роботи роботи Виконавчого органу, а саме: - діяльності виконавчого органу: Висока - компетентності та ефективності виконавчого органу:на найвищому рівні |
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або
компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення
|
Наглядова рада: Члени Наглядової ради обираються загальними зборами з числа фізичних осіб, які мають повну дієздатність. Кількісний склад наглядової ради встановлюється загальними зборами, але в кількості не меньше 5 осіб та строком на 3 роки. Акціонер може мати необмежену кількість представників у наглядовій раді. Порядок діяльності представника акціонера у наглядовій раді визначається самим акціонером. Загальні збори товариства можуть встановити залежність членства у наглядовій раді від кількості акцій, якими володіє акціонер. Обрання членів наглядової ради Товариства здійснюється виключно шляхом кумулятивного голосування. Одна й та сама особа може обиратися до складу наглядової ради неодноразово. Член наглядової ради не може бути одночасно членом виконавчого органу та/або членом ревізійної комісії Товариства. Голова наглядової ради Товариства обирається членами наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати голову наглядової ради. Правління товариства: Правління обирається наглядовою радою у кількості 3-х членів строком на 3 роки. Членом правління товариства може бути будь-яка фізична особа, яка має повну дієздатність і не є членом наглядової ради чи ревізійної комісії. Повноваження Голови правління припиняються за рішенням наглядової ради. Повноваження члена правління припиняються за рішенням наглядової ради. Підстави для припиненння повноважень голови та членів правління встановлююється законодавством, статутом та договором із ним. Ревізійна комісія: Ревізійну комісію обирають загальні збори у кількості 3 членів строком на 3 роки з числа фізичних осіб, які мають цивільну дієздатність. Голова ревізійної комісії обирається членами ревізійної комісії з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу ревізійної комісії. Інформації про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення в статуті не визначені, отже Товариство керується вимогами КЗПП для осіб які віднесено до штатного розпису та в межах домовленностей . |
Повноваження посадових осіб емітента |
Наглядова рада: 1. Наглядова рада є органом Товариства, що здійснює захист прав акціонерів Товариства і в межах компетенції, визначеної Статутом та чинним законодавством, контролює та регулює діяльність виконавчого органу. 2. Голова наглядової ради органiзовує її роботу, скликає засiдання наглядової ради та головує на них, здiйснює iншi повноваження, передбаченi статутом та положенням про наглядову раду. 3. У разi неможливостi виконання головою наглядової ради своїх повноважень його повноваження здiйснює один iз членiв наглядової ради за її рiшенням. До виключної компетенції наглядової ради належить: 1) затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю товариства; 2) підготовка порядку денного загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових загальних зборів; 3) прийняття рішення про проведення чергових та позачергових загальних зборів відповідно до статуту товариства та у випадках, встановлених законом; 4) прийняття рішення про продаж раніше викуплених товариством акцій; 5) прийняття рішення про розміщення товариством інших цінних паперів, крім акцій; 6) прийняття рішення про викуп розміщених товариством інших, крім акцій, цінних паперів; 7) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством; 8) обрання та припинення повноважень голови і членів виконавчого органу; 9) затвердження умов цивільно-правових договорів, контрактів, які укладатимуться з членами виконавчого органу, встановлення розміру їх винагороди; 10) прийняття рішення про відсторонення голови або члена виконавчого органу від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження голови виконавчого органу; 11) обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів товариства; 12) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством; 13) обрання аудитора товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 14) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку; 15) визначення дати складання переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення загальних зборів та мають право на участь у загальних зборах відповідно до чинного законодавства; 16) вирішення питань про участь товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб; 17) прийняття рішення про вчинення значних правочинів у випадках, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 18) визначення ймовірності визнання товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; 19) прийняття рішення про обрання оцінювача майна товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 20) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає акціонерному товариству додаткові послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг; 21) надсилання пропозиції акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій; 22) встановлення порядку прийому реєстрації та розгляду звернень й скарг акціонерів; 23) визначення загальних засад інформаційної політики Товариства. Встановлення порядку надання інформації акціонерам та особам, які не є акціонерами. Визначення переліку відомостей, що є конфіденційними, а також встановлення доступу до конфіденційної інформації. Здійснення контролю за розкриттям інформації та реалізацією інформаційної політики Товариства; 24) прийняття рішення щодо укладання підприємством кредитних угод,договорів застави, фінансової та майнової поруки, а також інших видів договорів забезпечення зобов'язань з банківськими установами. Вирішення питань про прийняття, в зв'язку з вищезазначеним, підприємством на себе відповідних зобов'язань; 25) призначення керівників філій та представництв Товариства; 26) визначення умов праці посадових осіб філій та представництв Товариства; 27) надання правлінню рекомендацій з питань розробки укладення або внесення змін до колективного договору у Товаристві. 28) вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції наглядової ради згідно із чинним законодавством. Правління: Правління вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, що віднесені до компетенції Загальних зборів і Наглядової ради Товариства. Голова Правління має право без довіреності виконувати будь-які дії від імені Товариства, якщо виконання таких дій не обмежено Наглядовою радою або Загальними зборами Товариства. До компетенції правління належить: 1) організація скликання та проведення чергових та позачергових загальних зборів; 2) розробка та затвердження проектів річного бюджету, бізнес-планів, програм фінансово-господарської діяльності Товариства; 3) розробка та затвердження поточних фінансово-господарських планів і оперативних завдань Товариства та забезпечення їх реалізації. Затвердження планів роботи правління; 4) вирішення питань придбання або реалізації майна; 5) організація ведення бухгалтерського обліку та звітності Товариства. Складання та надання наглядовій раді квартальних та річних звітів Товариства та подання на розгляд загальних зборів акціонерів; 6) розробка пропозицій щодо умов оплати праці посадових осіб і робітників Товариства; 7) забезпечення проведення аудиторської перевірки діяльності Товариства; 8) укладення та виконання колективного договору. Питання, що належать до компетенції правління, можуть бути передані на одноосібний розгляд голови правління. Голова правління має право: 1) скликати засідання правління, визначати їхній порядок денний та головувати на них; 2) розподіляти обов'язки між членами правління; 3) без довіреності діяти від імені Товариства та вчиняти від його імені юридичні дії в межах компетенції визначеної цим Статутом; 4) приймати рішення про укладення правочинів на суму що не перевищує 10% балансової вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 5) розпоряджатися коштами та майном Товариства в межах, визначеним цим Статутом, рішеннями загальних зборів та наглядової ради; 6) відкривати рахунки у банківських установах; 7) підписувати довіреності, договори та інші документи від імені Товариства; 8) наймати та звільняти працівників Товариства, вживати до них заходи заохочення та накладати стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та внутрішніх документів Товариства; 9) видавати накази і давати розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства; 10) підписувати від імені правління колективний договір, зміни та доповнення до нього; 11) затверджувати штатний розклад. Ревізійна комісія: Ревізійна комісія проводить перевірку фінансово-господарської діяльності Товариства за результатами фінансового року. Правління забезпечує членам ревізійної комісії доступ до інформації в межах, передбачених статутом . За підсумками перевірки фінансово-господарської діяльності товариства за результатами фінансового року ревізійна комісія готує висновок, в якому міститься інформація про: а) підтвердження достовірності та повноти даних фінансової звітності за відповідний період; б) факти порушення законодавства під час провадження фінансово-господарської діяльності, а також встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку та подання звітності. Ревізійна комісія відповідно до покладених на неї завдань здійснює планові перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства, його філій та представництв. Ревізійна комісія вирішує питання, пов'язані із проведенням перевірок та організацією роботи на своїх засіданнях. Засідання проводяться за необхідністю а також перед початком перевірок та за їх результатами. Ревізійна комісія є правомочною прийняти рішення, якщо в засіданні беруть участь не менше половини її членів. Рішення ревізійної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини членів ревізійної комісії, які беруть участь у засіданні. Ревізійна комісія доповідає про результати проведених нею перевірок загальним зборам. Компетенція ревізійної комісії, визначена статутом, змінюється шляхом прийняття рішення загальними зборами та внесення відповідних змін до Статуту у порядку, встановленому чинним законодавством. |
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління |
Для перевірки Звіту про корпоративне управління, який є складовою Річного звіту керівництва, що складається та подається до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно до ст. 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", обрано ТОВ АФ "ЕККАУНТ" (номер реєстрації у реєстрі суб'єктів аудиторської діяльності № 2319), з якою укладено договір № 155/СП-19 від 05.06.2019. Аудитори висловили думку із застереженням щодо дотримання пунктів 5-9 частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та підпунктів 5-9 пункту 4 розділу VII додатка 38 до "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів". Та перевірили іншу інформацію, яка включається до Звіту про корпоративне управління відповідно до вимог частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та подається в такому звіті з врахуванням вимог підпунктів 1-4 пункту 4 розділу VII додатка 38 до "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням НКЦПФР 03.12.2013 № 2826. Звіт незалежного аудитора з надання обгрунтованої впевненості щодо інформації, наведеної відповідно до вимог пунктів 5-9 частини 3 статті 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" у Звіті про корпоративне управління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КИЇВРИБГОСП" за період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року Акціонерам ПрАТ "КИЇВРИБГОСП" Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку України Згідно з договором № 155/СП-19 від 05.06.2019 аудиторською фірмою "ЕККАУНТ" (номер реєстрації у реєстрі суб'єктів аудиторської діяльності № 2319), проведено аудиторську перевірку Звіту про корпоративне управління, який є складовою Річного звіту керівництва, що складається та подається до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, відповідно до ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Цей Звіт складено у відповідності до: ? Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 31.12.2017 року № 2258-VIII; ? Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації (переглянутий)" - (надалі - МСЗНВ 3000). Предмет завдання: Цей звіт містить результати виконання завдання з надання обґрунтованої впевненості щодо інформації, наведеної відповідно до вимог пунктів 5-9 частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" у Звіті про корпоративне управління, який є частиною Річного звіту керівництва Приватного акціонерного товариства "КИЇВРИБГОСП" (надалі-інформація Звіту про корпоративне управління) за рік, що закінчився 31 грудня 2018 року, й включає: - опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками Товариства; - перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій Товариства; - інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах Товариства; - опис порядку призначення та звільнення посадових осіб Товариства; - опис повноважень посадових осіб Товариства. Мета завдання: Висловити користувачу звіту незалежного аудитора думку щодо результатів вимірювання і оцінки предмету завдання відносно визначених критеріїв, тим самим підсилити рівень довіри користувача до Звіту про корпоративне управління Товариства. Застосовані критерії: Інформацію Звіту про корпоративне управління було складено управлінським персоналом відповідно до вимог (надалі-застосовані критерії): o пунктів 5-9 частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок"; o "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням НКЦПФР 03.12.2013 №2826 (з подальшими змінами та доповненнями) в частині вимог щодо інформації, зазначеної у підпунктах 5-9 пункту 4 розділу VII додатка 38 до цього Положення. Властиві обмеження: Визначені вище критерії застосовуються виключно для інформації Звіту про корпоративне управління, що складається для цілей подання регулярної (річної) інформації про емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку відповідно до вимог статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Виконане завдання не є аудитом чи оглядом історичної інформації, які розглядаються відповідно до Міжнародних стандартів аудиту та Міжнародних стандартів завдань з огляду. Оскільки зазначене завдання не є аудиторською перевіркою фінансової звітності, аудитор не надає впевненості стосовно фінансової звітності суб'єкта малого підприємництва за 2018 рік. Відповідальність управлінського персоналу за складання звіту Управлінський персонал Товариства несе відповідальність за складання і достовірне подання інформації Звіту про корпоративне управління відповідно до встановлених критеріїв та за таку систему внутрішнього контролю, яку управлінський персонал визначає потрібною для того, щоб забезпечити складання інформації Звіту про корпоративне управління, що не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки. Ті, кого наділено найвищими повноваженнями, несуть відповідальність за нагляд за процесом формування інформації Звіту про корпоративне управління Товариства. Відповідно до законодавства України (ст.7 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність") посадові особи Товариства несуть відповідальність за повноту і достовірність документів та іншої інформації, що були надані Аудитору для виконання цього завдання. Відповідальність аудитора Відповідальністю аудитора є висловлення думки щодо Звіту про корпоративне управління на основі результатів виконання завдання згідно до МСЗНВ 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації". Цей стандарт вимагає від аудитора дотримання відповідних етичних вимог, а також планування й виконання завдання для отримання достатньої (або обмеженої впевненості, вказати що саме необхідно) впевненості, що Звіт про корпоративне управління не містить суттєвих викривлень і відповідає визначеним критеріям. Обґрунтована впевненість є високим рівнем впевненості, проте не гарантує, що виконане завдання з надання впевненості відповідно до МСЗНВ 3000, завжди виявить суттєве викривлення, коли таке існує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупності, як обґрунтовано очікується, вони можуть впливати на рішення користувачів, що приймаються на основі цієї інформації Звіту про корпоративне управління. Виконуючи завдання з надання впевненості відповідно до вимог МСЗНВ 3000, ми використовуємо професійне судження та професійний скептицизм протягом всього завдання. Окрім того, ми: o ідентифікуємо та оцінюємо ризики суттєвого викривлення інформації Звіту про корпоративне управління внаслідок шахрайства чи помилки, розробляємо та виконуємо аудиторські процедури у відповідь на ці ризики, та отримуємо аудиторські докази, що є достатніми та прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ризик невиявлення суттєвого викривлення внаслідок шахрайства є вищим, ніж для викривлення внаслідок помилки, оскільки шахрайство може включати змову, підробку, навмисні пропуски, невірні твердження або нехтування заходами внутрішнього контролю; o отримуємо розуміння заходів внутрішнього контролю, що стосуються завдання з надання впевненості, для розробки аудиторських процедур, які б відповідали обставинам, а не для висловлення думки щодо ефективності системи внутрішнього контролю; o оцінюємо прийнятність застосованих політик та відповідних розкриттів інформації, зроблених управлінським персоналом; o оцінюємо загальне подання, структуру та зміст інформації Звіту про корпоративне управління включно з розкриттями інформації, а також те, чи показує інформація Звіту про корпоративне управління операції та події, що було покладено в основу її складання, так, щоб досягти достовірного відображення. Ми повідомляємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, інформацію про запланований обсяг та час проведення процедур виконання завдання з надання впевненості та суттєві аудиторські результати, виявлені під час виконання такого завдання, включаючи будь-які суттєві недоліки системи внутрішнього контролю, які були виявлені; o ми також надаємо тим, кого наділено найвищими повноваженнями, твердження, що ми виконали доречні етичні вимоги щодо незалежності, та повідомляємо їх про всі зв'язки та інші питання, які могли б обґрунтовано вважатись такими, що впливають на нашу незалежність, а також, де це застосовано, щодо відповідних застережних заходів. З переліку всіх питань, інформація що до яких надавалась тим, кого наділено найвищими повноваженнями, ми визначили ті, що мали найбільше значення під час виконання завдання з надання впевненості щодо інформації Звіту про корпоративне управління, тобто ті, які є ключовими питаннями виконання такого завдання. Застосовані вимоги контролю якості Аудиторська фірма дотримується вимог Міжнародного стандарту контролю якості (МСКЯ1) та, відповідно, впровадила комплексну систему контролю якості, включаючи документовану політику та процедури щодо дотримання вимог етики, професійних стандартів та застосовних вимог законодавчих та нормативних актів. Дотримання вимог незалежності та інших вимог етики Ми дотримались вимог незалежності та інших вимог етики, викладених в Кодексі етики професійних бухгалтерів, виданому Радою з міжнародних стандартів етики для бухгалтерів, який базується на фундаментальних принципах чесності, об'єктивності, професійної компетентності та належної ретельності, конфіденційності та професійної поведінки. Ми вважаємо, що отримані нами аудиторські докази є достатніми і прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Огляд виконаної роботи Загальний комплекс здійснених процедур отримання аудиторських доказів, зокрема, але не виключно, був направлений на: - отримання розуміння Товариства як середовища функціонування системи корпоративного управління: обов'язковість формування наглядової ради, можливість застосування одноосібного виконавчого органу, особливості функціонування органу контролю (ревізійної комісії); - дослідження прийнятих внутрішніх документів, які регламентують функціонування органів корпоративного управління; - дослідження змісту функцій та повноважень загальних зборів Товариства; - дослідження повноважень та форми функціонування наглядової ради; - дослідження форми функціонування органу перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства: наявність ревізійної комісії; - дослідження повноважень та форми функціонування виконавчого органу Товариства: наявність колегіального виконавчого органу Товариства. Ми несемо відповідальність за формування нашого висновку, який ґрунтується на аудиторських доказах, отриманих до дати цього звіту внаслідок дослідження зокрема, але не виключно, таких джерел як: Статуту, протоколів засідання наглядової ради, протоколів засідання правління, протоколів зборів акціонерів, внутрішніх положень щодо призначення та звільнення посадових осіб, трудові угоди (контракти) з посадовими особами Товариства, дані депозитарію про склад акціонерів. Висновок із застереженням Ми виконали завдання з надання обґрунтованої впевненості щодо інформації Звіту про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства "КИЇВРИБГОСП", що включає опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками, перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій, інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів на загальних зборах, опис порядку призначення та звільнення посадових осіб, опис повноважень посадових осіб за рік, що закінчився 31 грудня 2018 року. На нашу думку, за винятком питань, викладених в розділі "Підстава для висновку із застереженням", інформація Звіту про корпоративне управління, що додається, складена у всіх суттєвих аспектах, відповідно до вимог пунктів 5-9 частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та підпунктів 5-9 пункту 4 розділу VII додатка 38 до "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів". Підстава для висновку із застереженням Не розкрито загальний опис прийнятих рішень на засіданнях Наглядової ради Товариства. Наведена інформація в підрозділі "Додаткова інформація про наглядову раду та виконавчий орган товариства" розділу "4) інформація про наглядову раду та виконавчий орган товариства", за винятком кількості проведених засідань правлінням Товариства, не підтверджується наданими для перевірки документами Товариства. Інша інформація звіту про корпоративне управління Управлінський персонал Товариства несе відповідальність за іншу інформацію, яка включається до Звіту про корпоративне управління відповідно до вимог частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та подається в такому звіті з врахуванням вимог підпунктів 1-4 пункту 4 розділу VII додатка 38 до "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів", затвердженого рішенням НКЦПФР 03.12.2013 № 2826 (з подальшими змінами та доповненнями) (надалі-інша інформація Звіту про корпоративне управління). Інша інформація Звіту про корпоративне управління включає: 1) посилання на: а) власний кодекс корпоративного управління, яким керується Товариство; б) інший кодекс корпоративного управління, який Товариство добровільно вирішило застосовувати; в) всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги. 2) якщо Товариство відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в підпунктах "а" або "б" пункту 1-пояснення Товариства, від яких частин кодексу корпоративного управління воно відхиляється і причини таких відхилень. Якщо Товариство прийняло рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в підпунктах "а" або "б" пункту 1, воно обґрунтовує причини таких дій; 3) інформацію про проведені загальні збори акціонерів Товариства та загальний опис прийнятих на зборах рішень; 4) персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу (за наявності) Товариства, їх комітетів (за наявності), інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень. Наша думка щодо інформації Звіту про корпоративне управління не поширюється на іншу інформацію Звіту про корпоративне управління, і ми не надаємо висновок з будь-яким рівнем впевненості щодо такої інформації. У зв'язку з виконанням завдання з надання впевненості нашою відповідальністю згідно вимог частини 3 статті 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" є перевірка іншої інформації Звіту про корпоративне управління та при цьому розглянути, чи існує суттєва невідповідність між іншою інформацією та інформацією Звіту про корпоративне управління або нашими знаннями, отриманими під час виконання завдання з надання впевненості, або чи ця інша інформація має вигляд такої, що містить суттєве викривлення. Якщо на основі проведеної нами роботи ми доходимо висновку, що існує суттєве викривлення цієї іншої інформації, ми зобов'язані повідомити про цей факт. Ми не виявили таких фактів, які б необхідно було включити до звіту. Підпис практикуючого фахівця Партнером завдання з аудиту, результатом якого є цей звіт незалежного аудитора, є Капустіна Юлія Миколаївна, Сертифікат аудитора № 006752. Директор ТОВ "Аудиторська фірма "ЕККАУНТ" вул. Велика Васильківська 97,оф.3 03150 м. Київ, Україна Капустіна Ю.М. Дата звіту з надання впевненості 31 жовтня 2019 року Адреса аудитора та відомості про аудитора Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "ЕККАУНТ". Код за ЄДРПОУ: 30778330. Місце здійснення діяльності: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 97 оф. 3 Інформація про включення в Реєстр: Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "ЕККАУНТ" включене до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності під № 2319. |
|